Sunday, January 10, 2010

Best Man Win

Askum..Halurr everyone..
Hope sihat sentiasa..Erm. skang ayu beronline bukan di rumah..
Tetapi di Kopitiam Wetex Parade Muar.. Tempat ni best n selesa..
Bole cuci mata skali..huhu..

Aritu ada la jugak teman2 yg bertanya ayu ni suka lelaki mcm mane..
Mungkin yang bertanya tu belum baca post terdahulu ‘Ciri2 Pria Idaman’ dlm blog ni kot….hihi.. da penat da menjawab soalan yg sama je dari korang..
Bole tak korang tanye soalan lain..??
Ok.. Baca ni..Jgn tak baca..!!

Ada apa dengan handsome?? Dulu ciri ini adalah yang pertama ayu cari.. Nak yang handsome..(Tak mau kalah!) Dan serius ayu pernah bersama dgn seseorang yang bole di kategorikan sebagai handsome.. Bila jalan dgn dia, orang akan tgk dia, bukan tgk ayu.. erm..kawan2 pun ada cakap handsome betul pakwe kau…Kerja bagus lak tu. Tapi honestly, yang handsome tu la, yang mengecewakan hati ini… Yang handsome tu la yang mensia2kan cinta ayu.. Walaupun kau ada everything.. Ada kerjaya yang sgt bagus, dan mak bapak berpangkat dato’ tapi skali kau da tinggalkan aku, selamanya aku akan tinggalkan kau… Ingat!!
So, apa guna handsome, kaya n ada everything?? Bole bagi bahagia ke?? Tak bole….Tapi kalau Boleh Blah mungkin……erm…

Ayu ni bukan la sempurna sgt..sampai meletakkan ciri2 pada seseorang lelaki utk bersama dgn ayu. Sebab ini soal hati dan perasaan..Bagi ayu kalau tiba2 nak suka n jatuh cinta tak kira pada siapa pun kan..Even orang yang pernah kita benci or tak suka suatu ketika dulu boleh kita syok giler nanti…betul tak??

Yang penting,
• hati kena baik la…
• pandai jaga hati kita..
• memahami kita.. (tau apa yang kita suka n tak suka)
• ambil berat pasal kita..
• cukup la sekadar mempunyai senyuman yang manis..
• n paling penting yang jujur n berterus terang

So, itu je kot wat masa ni.. Cuma satu yang ayu nak pesan.bila da bersama dgn ayu, jgn rasa terlalu selesa sehingga terlupa utk menjaga hati n perasaan ini, sebab keselesaan itu tidak akan kekal lama tanpa usaha yang berterusan…

Ingat The Best Man Win!!

-aYu-

No comments:

Post a Comment