Saturday, January 16, 2010

Ketawa la Lagi..

Arini saya bangun lebih lewat dari semalam..
kul 11..(Ape ni anak dara bangun da nak masok tghari??)

Bangun je terus online...
Online...dan Online...
X mandi lagi terus online..
x menyempat ek...ntah ape yg dikejorkan kt online tu pun xtau ler...hihi

Pastu signout..
Mandi...
Turun bawah tgk Redah Kasi Pecah cenel 132..
Ketawa.
Ketawa.
Ketawa.

Bole tak saya nak bersemuka ngan Zizan Raja lawak tu...
Dia buat saya ketawa.... Aksi dia buat saya ketawa...
Rentak & pergerakan dia pun wat saya ketawa...
Kenapa dia suka wat saya ketawa...??
Atau kenapa ketawa saya tu suka kat dia??
(adoi..ape aku cakap ni?? Komfem..otak da mengong!!byk sgt mkn ubat demam ler tu )

Mika ajak gi jusco..
Umi x sihat...takleh ikut...
Kesian umi...Umi tido k...(Baik anak sedara cam tu..)

Esok keje...
Saya start keje esok... hurm....

..

-aYu-

No comments:

Post a Comment