Tuesday, February 2, 2010

Mari Membebel..

halurr..

Hari ini saya off...cuti..
Coz pagi tadi g writing test kat Cheras..
Pagi2 kul 7 da gerak..
ingatkan awal lagi, tapi stil tak dapat elak dr jammed...
1st time g Cheras, hanya berpandukan Map ke tempat yg ingin dituju..hihihi..
Tapi alhamdulilah..sampai gak..
Yg penting tak mengharapkan n menyusahkan sesiape...Rite??
Perghhhhhh...senang plak soklan2 yg diberikan...hihiihh..
Kalah final exam kat UiTM...
Mmg memerah urat saraf otak saya nih..

Pastu visit uncle kat IJN..
Tomorow dia operation..by pass..
Hope everything's ok..
Semoga dia selamat and cepat sembuh....

Sampai je umah, terus tido, tido dan tido...
Bangun2 je da nak masuk magrib..Ayoyoyo...
N skang, problemnya, saya tak boleh tido...
Mata sungguh segar n bulat skali...hihi..
Sebab itu saya ingin membebel di sini...
Kalau korang malas nak baca, takyah la baca... :P

Diam tak diam lagi 2 hari birthday saya...
Da besar rupanya saya...
Da 24 da...
Saya suka umur saya bertambah...
Pertambahan umur menyebabkan pertambahan kematangan...
Itu lebih bagus....Saya sedang tersenyum skang ini...

Saya da takde idea nak type ape lagi...
Elok saya paksa mata saya ni tido...
Sebelum mata saya memaksa saya tido...coz tomorow nak keje...
Kalau takleh tido jugak, maybe saya akan tuang sebotol minyak cap kapak atau sos cili ke dalam mata..
Mungkin dgn cara ini tidak membuatkan saya tertido sampai pagi,
tapi akan membuatkan saya tertido utk selama2nya..hihi..
Mengarut daaa.....

Ok2..saya akan stop di sini kerana permintaan diri sendiri...
Bkn permintaan ramai ek...
Sebelum saya tido, saya nak cakap yg saya da maafkan semua orang yg mengenali saya..
Gudnite people.. Thanks for reading this **** entry..


p/s: I miss someone..but i don't know whom...


-aYu-

2 comments: