Wednesday, September 8, 2010

KELENGANGAN KUALA LUMPUR

Betul ke word saya guna atas tu..? KELENGANGAN..?
Cam tak penah dengor plak.. (Ha! Amek ko bahasa MUOR aku da kuor!)
Arini kita guna bhs Muor la ye.. Almaklum ler da nak raye..

OK..No issue!
Apekah perasaan anda apabila kena bangun pagi2 sehari sebelum syawal utk pulang ke..
bukan ke kampung ye, tapi ke opis..
Adoiii... Cam lawak pun ade gak.. Hurmm..
Arini 730 saya da sampai opis..ramai nyerrr ade kt opis.. sorang dua jek.. lakk..
Ini lah nak cite nih, jalan kat KL punya la Lengang.. (lengang bermaksud: cek sendiri kamus dewan okehh!)
Kalau nak shuffel atas jalan tun razak ni pun takde hal la...
Memang tak banyak kete..

Kat department saya da ramai cuti..
Bos pun da balik INDIA kelmarin. Eh sape yg nak raya sbnarnye nih?? hehe.
So skang saya nak fikir ape yg bole saya lakukan sampai kul 1 arini...
Saya rasa lebih baik saya gi wat air dulu.. OPPPSSS..!

-aYu Kayu-

No comments:

Post a Comment