Tuesday, April 3, 2012

Perubahan Itu Perlu..

Ya, manusia memerlukan perubahan.
Tak semestinya perubahan tentang diri sendiri sahaja,
perubahan ttg persekitaran, perubahan cuaca mahupun perubahan ttg blog pun boley.. hihi

Now saya telah meng'adjust' blog ini untuk memberi kesegaran yang baru..(cewah!) serta menambahbaikkan lagi mutu blog ini.
Since 2009, background n colour yang sama je. boring pulak..
Now semenjak, 2menjak, 3menjak saya menjadi aktif semula dalam 'blogging world' ni, (iyo la tu!),
so saya decided untuk tukar kepada concept (ceh, konsep konon!) yang lebih more to earth colour.
Pic title kat blog yg dulunya gambor (aku org muor!) seorang awek yg tak berapa cun mendongak ke langit, (ntah ape dia nak intai tu!) skarang sudah bertukar kepada gambor baru.
Gambor skang lebih mempamerkan unsur nature yg sgt menenangkan hati dan sanubari saya sbg empunya blog.. (Apa aku membebel ni??!)

Ok, saya suka kehijauan gambor tu. Jalan kecik tu pun lebih kurang cam hidup kita ni la. Kita tak penah jemu untuk terus berjalan untuk capai apa yang kita nak. Kadang2, kita sendiri tak pasti apa yg kita mahukan dlm hidup ni coz kita ni cuma seorang hambaNya yang lemah. Kita tak pernah cukup dgn apa yang kita ada, walhal everything kita dah ada. Kalau kita sedari, Perjalanan manusia ni sebenarnya masih jauh, tak cukup berjalan di dunia, pastu sambung lagi berjalan kat akhirat. Panjang sungguh perjalanan tu.. Mesti penat!

Cuma satu persoalan yg ada dalam fikiran saya sekarang ni, sudah cukup ke bekalan kita untuk perjalanan yang masih jauh itu???


-ayu-

No comments:

Post a Comment